donderdag 20 maart 2014

de bange ridder van Sophia, Phoebe

-Er was eens een koning Jan.En hij had een jonkvrouw Charlotte. Ze hebben 2 kinderen. Een prins en een prinses Aleksander en Marian.Die waren altijt beleeft.En toen kwam en rider Michel die was verlieft op de prinses;En de prinses wist het nog niet.Maar de prinses was ook een beetje verlieft op de riderwant de prinses font de ridder Michel heel daper en sterk. En toen dagt prinses Charlotte dat ridere Michel ni op de prinses was verlieft.Maar rider Michel wouw met de prinses trouwen dus rider Michel was naar het kasteel gegan en vraagde aan de koning en aan de koningin:ik wil met de prinses trouwen.Ik fint haar zo mooi dat mijn hart bonkt.Oke zij de koningen koninginmaar dan moet ik wel de prinses verwitegen;En de koning gaat naar boven endie zegen teegen de prinses dat de ridderMichel wil trouwen met u.de prinses zegt meen juli dat?Ja hij staat op jouw te wachten en de prinses rend naar benede en op de ijnde zijn di getrout.Einde van Sophia Er was eens een koning Jan en een jonkvrouw Daisy. Ze heben 2 kinderen,2 prinsesen en ze hete Rozalina en Pietes. Rozalina en Pietes kwamen een ridder tegen in het bos. Het was een bange ridder.Rozalina en Pietes vragen aan de bange ridderWaarom ben je bang?Ik ben bang van alles warom dat dat weet ik nit. ik weet het zij de ridder ja warom.Ik heb ooit en draak gezien.darom ben ik bang van alles. kom met mij mee naar huis dan help ik je. oke ik kom met je mee naar huis zegt de ridder. Je moet altijd zeggen ik ben niet bang oke ik ben niet bang zegt de ridder. en ben je nog bang?nee zgt de ridder. Rozalina wil je met me trauwen?ja zeker mijn stoere ridder en ze leefde nog lang en gelukkig van Phoebe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten